sâmbătă, 4 august 2007

Shave the fuckers!!!

Eh, sweethearts asta e o povestioara despre cat de benefica este actiunea sapunului si samponului, gelului de dush si a altor produse de gen, pentru vietile noastre.... si mai ales a celor din jurul nostru ;)
Se facea ca eram intr-un autobuz de ultim traznet... (eh, balarii d-astea mari si galbene, dar erau curate si noi atunci) 30 mai precis. Omul potrivit la locul potrivit, Imaginati-va un 30, la ora 12.00, in luna iunie, populat care mai de care de .."tineret indraznetz si nervos", oameni in varsta, fosile, bastoniere...si alte specii despre care inca ma intreb daca chiar erau in viata.
Aveam de mers 2 statii, de obicei nu ma obosesc sa ma orientez catre vreun scaun, dar acum eram si anume mahmura, in urma unei bine meritate baute, cu ocaizia.... dar de cand a fsot asta o problema? ocazii se gasesc, bautura sa fie ca doar traim in Romania ;)
si cum ma cuibarisem eo in scaunelul meu, ma uitam pe geam... brusc intorc capul spre culoar. Stupoare. Scarba... la 3 cm de mine, there was a man of a certain colour;) and suerely of a certain smell... si nu numai. Tipu' se tinea de bara de sus, a autobuzului (nu il condamn pentru asta; soferul adora sa puna frane and you never know) si inafara faptului ca avea ditamai stufu in anumite zone foarte bine expuse privirii mele, datorita pozitiei sale foarte hotarate, dihania de par emana si un miros foarte specific si nu intocmai placut, si, culmea, AVEA O GUMA DE MESTECAT INFIPTA IN EL!... omg..nu va puteti imagina sentimentul care m-a cuprins...atat de..crancena a fost izbirea mea fatza cu situatia in cazul d fatza incat m-am ridicat si am coborat IN A TERRIBLE RUSH din masina groazei..am mers pe jos, am injurat cocalari, am blestemat babe care merg incet si se baga in fatza ta pe bulevard, dar, am multumit... naturii!! pentru castanii care nu sunt prevazuti cu bare de sustinere, doamne fere, sa mai mearga unii pe strada cu mainile ridicate... Miroshima.
Concluzi: oameni buni, cel mai ieftin sapun este sub 1RON, o lama de ras este in jur de 2 RON si apa...se gaseste frate! asa cum gasiti mereu tuica sau vinul sau crasma, asa gasiti si apa daca va propuneti:)

Niciun comentariu: