duminică, 26 august 2007

Urlati 5 km

Azi am realizat k romanu' s-a nascut poet alcoolic...dc? ca se imbata si da nume asa la localitati ..de nu iti vine sa crezi. Urlatzi, Baicoi, Homoraciu...si or mai fi si altele da' imi scapa acuma. Pai cum pacatele mele sa reactionezi cand vezi o placutza pe care scrie " Urlatzi 5km"? :))) In fine...
Tot azi mi-am dat seama ca nimic nu e mai rau decat sa stai la ditai masa cu neamurile claie peste gramada... de ce? pai dupa ce se aduce inevitabil si bautura la masa, tzatza leana vorbeste cu 2 nivele mai sus, unkiu costica incepe sa isi povesteasca viata a15a oara in ultimii 5 ani, 'ai mai tineri de la masa (adica io) se ridica frumusel si pleaca...uhm..nepoatele/norele..in fine..alea de ne tot serveau cu zeci de feluri de mancare care mai de care mai romanesti si mai traditionale deja incepeau sa mai scape cate o farfurie-2 pe jos, ca deh, noi si grecii ce mai spargem...
Traiasca RATP-u'!!! mult si bine! n-o fi Urlatzi-u "oras" mare da'..daca n-ai masina sau bicla esti un om mort... umblii de iti ies ochii... ca sa nu mai zic ca in..orasu' ala , la orice..magzin de racoritoare gasesti (racoritoare chipurile) ORICE in materie de bautura alcoolica LA RECE, si orice in materie de bautura non-alcoolica LA CALD : inclusiv apa plata... I dirnk. I like alcohool. but not that much...jeez... orash de betzivani

Niciun comentariu: