marți, 23 decembrie 2008

Alternativ

Nu, nu vreau sa cred k imi redescopar radacinile pseudo-punk sau alterntive sau ce plm or canta Guano Apes... (hey stii ca nu le am cu genurile...) pur si simplu asta exprima cel mai bine furia pe care sunt in stare sa o simt acum. Sunt furioasa pana peste poate, pe mine! eu ca de obicei sunt de vina numai ca acum chiar nu dramatizez deloc.. eu am inceput jocul asta stupidsi acum incep sa trag consecintele sale toate laolalta...care ma sufoca si imi inabusha orice clipa de luciditate
Nu nu pot sa descriu "profunzimea" sentimentului pt simplu fapt ca nu exista... sentiment sau profunzime in ceea ce simt eu acum pt tine bai omule... ar putea fi doar dorinta de posesie barbara desi nu cred ca imi sta in fire asa ceva..:-??
a inceput atla melodie.. "Lords of the Boards"...alta capodopera a muzicii de noua generatie.. :x cred ca am devenit superficiala si ca nu mai sutn in stare sa ma atasez de oameni sau nu de cine trebie sau cum trebuie sau ce dracu mi se intampla de vreo 2 sapt incoace... ceva se intampla si ceva s-a rupt s-a surpat iremediabil in interior de asta sunt sigura... Am inceput sa vad oamenii altfel, si am inceput sa fac iar tot felu de mini-obsesii ca la 12 ani.. o fi frica de maturizare, o fi.. ce dracului o fi numa sa dispara pentru ca nu iti poti inchipui cat de aiurea e sa stii ca sitmi/faci ceva care nu iti sta in fire si cu care nu te-ai mandri si ttousi involuntar saiti dai seama ca nu poti controla situatia...
"Ai grija pushtoaico ai sa cazi in propriile tale jocuri si cand ai sa te ridici inca o sa mai simti durerea.. ca atunci, cand te-a durut pentru prima data cel mai tare, cand nu ai stiut ca oamenii sunt multi pe planta si cand ai supraestimat profunzimea unei simple entitati umane pacatoase..'
...acum dai de altul, sau de altii.. si daca o sa caz exact ca atunci...imi e mila de sufletul tau pentru ca stiu cat de greu te-a ridicat prima data si parca inca nu te-ai vindecat complt, indiferent de faptul c ai trecut prin atatea de atunci. si daca va fi pana la urma asa... vei avea niste luni de cosmar... vreau daor sa te riici odata si sa iti dai seama unde gresesti! stii ca gresesti dar nu vrei sa poti sa te indrepti... iti e prea frica de schimbare...
la revedere pushtoaico! intr-o zi o sa uiti tot si o vei lua de la capat! dar pana atunci, nu uita SA UITI!

Niciun comentariu: