marți, 23 decembrie 2008

MetallicA rulles the world

Mi-am atins visul cu ochii... Acum stau, la 2 zile dupa, pe scaunul meu, in camera mea, cu cana de cafea pe birou, resimt efectele ploii de la concert, durerile de spate, de ceafa, headbanging-ul, emotiile... numar pliante, ascund pana, biletele... nu imi vine sa cred
...dar sa o luam sistematic si cronologic...
Dimineata zilei de 23 iulie, anul de gratie 2008. Ma bag repede la un mess mic, pun la punct ultimele detalii despre calatorie.. la cat ne intalnim in gara la cat plecam cum facem. (eu, Simina, Ana). Microbuz - pauza...somn de voie pana in Buc. Acolo shoc: gara de nord invadata de pletoshi, roackeri, tricouri negre, tigari stinse etc..
Dezamagire... aveam bilet la gazon B... hell no.. nu o sa vad nimic... incepe sh ploaia... ne prinde intr-o crashma de langa Eroilor... pe drumu spre stadion, pe stadion, langa stadion, langa scena oriunde:))
ajungem noi la gazon B... ne bagam langa gardu ala dintre B si A.. ma intalnesc (surpriza) cu o prietena foarte buna (girl, I owe u a lifetime!!!)...gagica avea bilet de gazon A. Esti dusa?! cum ai intrat? i-am pacalit...hell no! facem skimb? sure do! vrei diferenta d bani? nu.. sarumana!
imi iau 10 tigari de la simina, 2 jetoane care se transforma in singuru pahar de bere pe care l-am baut de la.. 5 pana la 12 noaptea in ziua aia.. si ma duc la A. Singura. Aveam oroare de roackerii trecuti de 25 de ani si de a 3a sticla de vodka:D si totusi am dat de un grup de bucuresteni faorte de gasca, oamenilor mersi mult mult mult de tot. sunteti geniali...
Intr-un final intra Metallica... primele 2 minute in care i-am vazut pe scena aia la 2 metrii in fatza mea am urlat si att... nu am fost capabila de alta reactie: I saw them live! god! they rule... Creeping Death, HArvester of Sorrow, Whiplash si One-ul m-au distrus definitiv.. nici in visele mele cele mai vise nu credeam ca o sa ... fiu chiar acolo! dumnezeule nu se poate explica starea asta in cuvinte..deja au trecut 2 zile si inca sunt ins tare de soc.. u cantat bestial, au dat tot ce s-a putut... sunetu a fost extraordinar, vocea,,kitara.tobele..tot.. au facut baietii astea o treaba att de buna incat nu imi venea sa cred ca eram inca in Romania...nu credeam ca asa ceva o sa vina "peste noi" intr-o buna zi sa ne arate ce inseamna un concert de nota 20. multumesc furmos pt asta in numele tuturor fanilor care sunt de acord cu cele de mai sus... sunteti geniali and HELL WE KNOW THAT YOU CARE ABOUT US!!!! \m/
lasfarsit am prins sh eu o pana aruncata de Kirk Hammet...e inceputul micului "altar' metallica unde sunt posterele, pliantele, tricoul, pana..si toate cele legate de ei si de concert... i am obsessed..
am reusit sa fac o droaie de poze...ma uitam acu la ele nu imi vinesa cred kt de aproape am fost...mai vreau metallica, am avut, am sh mai vreau! jur ca daca o sa am ocazia sa mai merg la vreun concert o sa imi vand sh hainele de pe mine pt un bilet kt ma aproape o sa fac orice sa fiu dinou langa scena... i totally love these guys... tot ce imi aduc aminte din ce au zis a fost..."Metallica loves you and we hope we'll come back sooner than every 9 fuckin' years!"
daca nu ar fi fost METALLICA just so...hard and heavy... i would have broke into tears... it stroke me.
"Do you know why are you here?"
"Hell yeah!!!"
"Do you know why are you here?"
"Hell yeah!!!"
"Do you know why are you here?"
"Hell yeah!!!"
"Do you know why I'm here? ...BECAUSE I FUCKIN' LOVE THIS!!!!"
......fan declarat metallica... to die for

Niciun comentariu: