marți, 23 decembrie 2008

One last cigarette

M-am saturat de perseverenta ta! Eu nu ma intorc niciodata inpoi, si nu uita ca indiferent de situatie si de cat timp a trecut nimeni sh nimic nu o sa mai fie lafel ;) Si m-ai iubit? asa cum venele unui drogat iubesc fiecare ac, fiecare picatura de heroina? Si ai savurat erotismu nostru asa cum buzele unui fumator savureaza ultimul fum al unei tigari?! SI CE DACA! mie mi-a ajuns pana in gat! vreau libertate, vreau diversitate vreau miscare ...Eu nu pot trai in haosul cladit de altii, eu traiesc in propriul meu univers haotic. am fost prea egoista sa te iubesc cu adevarat si acum imi pare rau pentru tie, ca te-am legat si nu am mai stiut cum sa te dezleg ...si acum nu mai vreau nici macar sa te ingrop vreau doar sa ma sterg din mintea ta pentru tot deauna pt ca stiu ca iti fac rau, stii pana la urma am ajuns constienta de reactiile pe care le pot provoca;)
te compatimesc pt nevoia mea de schimbare. Nu ma invinuiesc de nevoia ta de siguranta. In schimb pe el il adoooor pt felul in care stie sa fie altfel in fiecare zi si de fiecare data cand zambeste, de fiecare data cand saruta, de fiecare data cand clipeste ... e altfel! tu n-ai sa poti sa fi asa niciodata pentru ca nu ai mai fi tu...
Iar pe tine nu am cum sa te am. Nu te obosi sa imi explici, mi-au trebuit 3 ani sa imi dau seama ca e imposibil desi imi place jocul asta al nostru si acum mai mult ca niciodata imi ofera cele mai mari satisfactii....;) ...tell me about it...Stud!

Niciun comentariu: