marți, 23 decembrie 2008

Nimic nu mai conteaza

:))
de ce apari mereu cand nu ma astept? de ce atunci cand nici nu mai sper? de ce mi se intampla mie toate astea? si mai ales... de ce acum? de parca nu eram suficient de confuza despre toate chestiile astea, fix acum ai (re)aparut tu! si ma bucura ingrozitor de tare treaba asta. e altfel. nu stiu. nu mai stiu.
nimic nu mai conteaza...de astazi drumul e deskis, n-avem decat o viata dar nu e timp sa o traim...
esti binele precum esti raul meu, cea mai cumplita dintre ipoteze...
eu nu iubesc niciodata. nu stiu. nu am invatat inca. dar imi place la nebunie sa cred ca incep sa iubesc de fiecare data, cu fiecare sarut, pentru ca a doua zi sa uit tot.
maine e o alta zi. oar am sa mai stiu sa iubesc cum am invatat azi? sau va trebui sa ma sarti in fiecare zi? de ce imi dau mereu seama de asta abia dupa ce ai plecat?

Niciun comentariu: