marți, 23 decembrie 2008

biking is addictive

biking is addictive.
o iubesc p pitica mea :x chiar daca e DHS , chair daca e rosie si nu are frane calumea... imi iubesc fiecare din alea 12 vanatai de pe picior si mai ales imi iubesc ditai "buba" de la genunki.. imi place sa cad cu ea imi place sa cad pt ea pt k e singura chestie de pe lumea asta care nu m-a dezamagit inca si stiu ca nu o va face.
restu se duce tot de-a valma. mi-e dor de prietenu meu cel mai bun... vreau la timisoara.. mi-e dor de padure:x mi-e dor de iarba verde... vreau skimbari si mi-e frica de ele...vreau sa nu mai fiu singura sh sunt mereu lasata la o parte..:D multumiri acelor ameni care se considera preitenii mei si pe care eu nu ii mai consider deloc
am inceput sa aud si eu faze de genu " e cu bicla" . da ma. si asa o sa fiu pt k altii nu au timp pt mine..pt k eu nu sunt in stare sa ii inteleg pe altii pt k sunt o insensibila si o baietoaica, pt k eu nu sunt in stare sa fiu cu tipul care imi place (de la lume adunate , de pe unde pot si eu, asta e un flash cu parerile oamenilor;) ) desi nu mai am demult asa ceva... pt ca eu sunt aia care bea si care injura pentru ca eu am preocupari care ar putea fi legate de absolut orice mai putin de latura mea feminina care nu stiu daca exista (poate doar din punct de vedere biologic sh genetic) si daca exsta este subdezvoltata datorita puternicei influente masculine din vaita mea de care m-am indragostit (vezi fratemeu, vezi al batran;) )
pt k eu sunt eu si cine nu ma place asta e!
mi-e dor de alexandra si de mine in spatle centralei... mi-e dor de mine si de casandra p o patura la bucov.. mi-e dor de jazz si de berile baute cu styx mi-e dor de multe chestii..d e la care nu a trecut mai mult de o sapt sau 2..3 maxim..si totusi am senzatia k au fost acum multa vreme
mi-e dor de mine aia INTRADEVAR INSENSIBILA careia NU II PASA de toate fitzele unora.. si care nu se alca mereu in picioare pt k nu vrea scandal si s-a saturat de ura si de intrigi prostesti telenovelix-style...
I am wishing my life away but these things I'll never say ....
abia asteptam sa vina vara
si acuma abia astept sa im treaca buba ca sa pot iesi iar cu bicla... maine nu o sa ies cu bicla o sa innebunesc ..o sa fumez incontinuu sau o sa beau apa din 2 in 2 minute... o sa beau iar cafea sau o sa am alt viciu care sa imi infraneze pofta de bike:
app: nu se fac glume proaste oamenilor PASIONATI de anumite lucruri (VEZI BIKE)..sau daca se fac.. se fac cu masura.. NOTA: mai verificati sh starea pers respective nu o lasati sa lesine sau sa ii vina rau intr-o baie din cauza unei glume proaste..
cel mai important lucru din viata mea inafara de studii si deci de bani este pitica mea rosie...ca practic pt ea invatz ..k sa pot munci sa ambani sa o imbunatatesc..:x te iubesc pitico si stiu ca o sa fi merue acolo..si iarta-ma ca te-am izbit azi dintr-o protie de-a mea si de a alora care fac pistele de bike cu bordura inalta de 5cm cel putin la inceput;) te iubesc pitico si stiu ca si tu ma iubesti chiar daca eu abuzez de tine..stiu ca poti mai mult... te iubesc pitico

Niciun comentariu: