marți, 23 decembrie 2008

cadaveria

azi ascultam arkona. mi-a adus atat de tare aminte de tine. de noi!?! nu de noi. de tine doar pentru ca eu nu am fost niciodata acolo. acum El ma tine in brate si tu nu mai esti aici, acum el face toate lucrurile pe care acum 3-4 ani mi-as fi dorit sa le fi facut tu. dar nu nu ai fsot capabil de gesturi tandre de vorbe intortocheate, de filozofii adolescentine, de dragoste. tu erai sex, erai vodka, erai bere pana la ultima suflare, erai Lucky Strike rosu, erai vin rosu, erai buza sparta...
ma gandeam ascultand arkona la kt de mult a putut sa imi pese...atat de mult ca acum ma lasa intr-adevar rece tot ceea ce insemni tu. te vad in fiecare zi trist, asa cum nu te cunoscusem atunci, te vad din ce in ce mai halucina(n)t, mai ars si mai imbibat de substante. nu mai esti tu!!! mie imi placeai asa cum te stiam eu pentru mine, asa cum probabil nici nu ai fost
te urasc rusnacule! nu ai stiut s simti niciodata mai mult decat gustul de vodca cu bere sau de lucky strike fumat pana la filtru... si pe mine m-ai tot fumat si ghici ce? in loc sa ma sting ma aprind pe zi ce trece mai tare, si mai arzator, si scrumu-mi e acum mult mai invaluitor...dar pentru EL!
ai murit in mine si anul asta. te iubesc rusnacule... chiar daca pana maine o sa imi treaca.
iar
P.S.: (si) tu mi-ai dat cadaveria candva...mai stii? esti bolnavicios si sictir. esti al meu si al nimanui.esti gol si rece dar te iubeam .
pleaca

Niciun comentariu: